Autodesk Inventor’den 3Ds Max’a Import ve Haraketlendirme Bölüm 3

Autodesk Inventor’den 3Ds Max’a Import ve Haraketlendirme Bölüm 3

Merhaba
Makalemizin 3. bölümünde Sahnemize inventor’den import etmiş olduğumuz objemizi düzenleme ile devam ediyoruz.

  1. İlk olarak Modifier Lİst’e geliyoruz.
  2. Modifier List’den BEND modifier’ını seçiyoruz ve parametreleri ayarlıyoruz ;
    • Axis = X
    • Angle = 70 degrees
    • Direction = –90


    • 16.png

      Sonuç aşağıdaki resimde görüzüktüğü gibi olmalıdır;

      17.png

      yapmış olduğumuz değer değişikliklerinden sonra objenimiz üzerinde olan değişiklikleri gördünüz bu değerleri siz kendinize göre’de belirliyebilirsiniz.

  1. Şimdi Bend modifier’da Rollout > Limir Group seçeneğini aktif ediyoruz ve Upper Limit parametresini 70 mm yapıyoruz,

    18.png

    bu değişiklikden sonra objemizde sadece uç kısımlarda değişiklik oluyor,

    19.png

    20.png

    bu değişikliği TOP penceresinden daha detaylı bir şekilde görebilirsiniz. Şuana kadar tüm değişiklikleri BODY Object modifier’ı ile yaptık, şayet daha değişik Modifier’lar kullanmak isterseniz Modify menu Parametric Deformers altında diğer değiştiricilere ulaşabilirsiniz, yinede yeterli gelmez ise objeyi tekrar Inventor içine export ederek gerekli düzenlemeleri yapar ve yine tekrar 3Ds Max içerisne import edebilirsiniz.

4. bölüm’de görüşmek üzere….

Bu gönderiyi paylaş


Select your currency
USD Amerika Birleşik Devletleri (ABD) doları
X
%d blogcu bunu beğendi:
Secured By miniOrange