AUTODESK 3ds MAX 2016 SERTİFİKA SINAVI HAZIRLIK DERSLERİ

27. Ekim 2015 3Ds Max 0
AUTODESK 3ds MAX 2016 SERTİFİKA SINAVI HAZIRLIK DERSLERİ

Merhaba;

Bu ders serimiz de sizlere Autodesk tarafından verilen ve tüm dünyada geçerli olan kullanmış olduğunuz programın sertifikasyon sınavın da size sorulabilecek olan konu başlıklarını dersler halinde işleyeceğiz. Sertifikasyon sınavları Autodesk Yetkili Eğitim Merkezleri tarafından yapılmaktadır ve uzmanı olduğunuzu düşündüğünüz programa göre sınava tabi tutulursunuz ve en az %70 oranında sorulan sorulara doğru cevap vermeniz gerekmektedir. Yapılan bu sertifikasyon sınavları ücretli olmakla beraber ücret detaylarını ve sınav günleri Autodesk Yetkili Eğitim Merkezlerinden öğrenebilirsiniz, daha detaylı bilgi için (Sadece İngilizce) http://www.autodesk.com/certification.

Not: Bu Sertifikasyon sınavı eğitimi sadece Autodesk 3ds Max 2016 versiyonun da yer alan kullanım ve özellik konuları kapsar ve sınav ingilizce olarak yapılmaktadır.

Sertifikasyon Sınavları Size Neler Katar ?:

  1. Tüm dünya’da geçerli olan uzmanlık sertifikasına sahip olursunuz.
  2. Almış olduğunuz sertifika Autodesk’in veritabanın da saklandığı için tüm dünya üzerinden ulaşılabilir.
  3. Tecrübe ve bilginizi belgelendirmiş olup, uzman olduğunuzu belirtebilirsiniz.

İlk bölüm’de tüm ders serimiz de işleyeceğimiz konu başlıklarını göreceğiz, ders serimiz yazılı ders ve video dersler şeklinde olabilir ve konulara göre değişiklikler gösterebilir.

Konu Başlıkları :

  1. Animasyon : 

    – Path Cont. Kullanımı ve Obje Hareketlendirmeleri
    – Denetleyici Türlerinin Kullanımı (Identify controller types)
    – Oynatma (Playback) Ayarlarının Kullanımı
    – Timeline içerisine Key Değerleri Kullanımı
    – Dope Sheet Kullanımı

  2. Kameralar :

    – Kamera Tipleri (Differentiate camera types)
    – F.O.V (Görüş Alanı) Kullanımı ve Düzenlenmesi (Edit FOV (Field of View)
    – Autodesk 3ds Max 2016 ile Uyumlu olan Programlar ile Çalışma ve Veri Yönetimi (Data management/interoperability)
    – Ortak Dosya Türleri Kullanımı (Differentiate common file types and usages)
    – Import ve Export Özelliklerini Kullanımı

  3. Efektler (Effects) :

    – Atmosfer Efekti Kullanımı
    – Tanecik Sistemi Kullanımı (Partile System)
    – Space Warp Türleri ve Kullanımları

  4. Işıklandırma (Lighting) :

    – Zayıf ve Güçlü Işık Karşılaştırması (Compare attenuation and decay)
    – Sahne Üzerinde Işık Fonksiyonlarının Ayrı Ayrı Kullanımı
    – Gölge Parametrelerinin Kullanımı
    – Daylight Işık Sisteminin Kullanımı
    – Light Lister Kullanımı

  5. Malzemeler ve Gölgelendirme (Materials / Shading)

    – Shader Parameters Kullanımı
    – Standart Materials Kullanımı
    – Material Editör Kullanımı

  6. Modelleme :

    – Referans Koordinat Sistemleri Kullanımı (Differentiate reference coordinate systems)
    – İş Akışı (Differentiate workflow)
    – Klonlama Tipleri (Identify clone types)
    – Vertex Tipleri (Identify vertex types)
    – Nesne Oluşturma ve Kullanma Yöntemleri, İş Akışları (Use object creation and modification workflows)
    – Polygon Modelleme Menüsü Kullanımı (Editable Poly)
    – ProBoolean Kullanımı

  7. Render : 

    – Render İşlemleri Nedir ?
    – Render Parametreleri Kullanımı ? (MentalRAY ve I-Ray Render Motorları, Orta Seviye Bilgi Gerektirir.)

  8. Rigging :

    – Karakter Studio Kullanımı
    – Bipeds Oluşturma ve Kullanımı
    – Skin Modifier Kullanımı

  9. UI/Object Kullanımı ve Yönetimi :

    – Obje Dönüşümleri (Transformations)
    – Seçim Bölgeleri Belirme ve Kullanımı (Identify selection regions)
    – Viewport Kullanımı
    – Kurulum ve Sahne Kullanımları (Set up and use scenes)

Konu başlıklarımız bunlar ve oldukça detaylı birazda zorluk derecesi yüksek konular bulunmakta, 9 başlık ve bu başlıklar altında yer alan bu konular hakkında bilgi sahibi olmanız gerekiyor %70 oranında başarı yakalayabilmeniz için elimden geldiğince basit ve anlaşılır bir şekilde sizlere anlatacağım.

İlk konumuzda görüşmek üzere…..

Serdar Hakan DÜZGÖREN

ADSK_Expert_Elite_Icon_L_Color_Blk.png