3ds Max 2021 ile Gelen Yenilikler

3ds Max 2021 ile Gelen Yenilikler

Bake to Texture:

  • Haritaları ve yüzeyleri oluşturmak için yeni araç, yeni ve akıcı bir iş akışında daha hızlı performans sunar
  • Arnold dahil geniş oluşturucu desteği
  • Hata doğrulama ve uyumlu harita filtreleme
  • OSL doku haritaları ve Karışık Kutu haritası desteği
  • MikkT normal haritalama desteği.

PBR Materials:

  • Yeni PBR malzemeleri ışığın yüzeylerle etkileşimini fiziksel olarak doğru hale getirir
  • İki tür harita, PBR Malzemesi (Metal / Kaba) ve PBR Malzemesi (Spec / Gloss), herhangi bir gerçek zamanlı motor iş akışıyla uyumluluk sağlar
  • İndirilen PBR haritalarını doğrudan Windows Gezgini’nden Malzeme / Harita Tarayıcısına sürükleyip bırakın.

Weighted Normals Modifier:

  • Ağırlıklı Normaller değiştirici, tepe normalleri daha büyük düz çokgenlere dik olacak şekilde değiştirerek modellerin gölgelenmesini geliştirir
  • Kafesler için her zamankinden daha iyi ve daha hızlı açık normaller üretir
  • Ağırlık seçenekleri şunlardır: Alan, Açı ve En Büyük Yüz
  • Düzgünleştirme ve karıştırma değerleri üzerinde tam kontrol.

New OSL Shaders:

  • Yeni gölgelendiriciler şunları içerir:
  • HDRI Ortamı, hem görüntü alanında hem de son renderde ortamın konumlandırmasını ve son görünümünü kontrol eder
  • HDRI Işıkları, sahneyi dinamik olarak güncelleyen gerçek ışık kaynaklarının HDR fotoğraflarını yerleştirmenizi sağlar
  • Uber Noise, Perlin, Fraktal, Hücre, fBm ve Worley gibi karmaşık gürültü türleri ekler
  • Diğer yeni ve güncellenmiş gölgelendiriciler arasında Renk Düzeltme, Kayan Nokta ve Renk Eğrileri ile Kamera, Nesne ve Küresel Projeksiyonlar bulunur.

Arnold renderer varsayılan olarak Geliyor:

  • 3ds Max 2021, Scanline Oluşturucu yerine varsayılan oluşturucu olarak Arnold 6.0 içerir. Bu size modern, üst düzey bir oluşturma deneyimi sunar.
  • Yeni Bake’den Dokuya iş akışlarını destekler.
  • Yeni AOV iş akışları.
  • V-Ray ve Corona Materyallerini Fiziksel Malzemeye dönüştürmek için yeni Sahne Dönüştürücü komut dosyaları içerir.

Yeni Substance2 Map:

  • Substance2 haritası, eski Substance haritasından daha hızlıdır.
  • Yerel sbar yüklemesi için en son Madde motorunda yapılan güncellemeleri kullanır. Artık Substance Designer’dan haritaları dışa aktarmanıza gerek yok.
  • 8k dokuya kadar destekler.
  • 3ds Max: Arnold, ART, Scanline ve Quicksilver ile birlikte gelen oluşturucuları destekler.
  • Belirli bir malzeme türüyle maddeleri hızlı bir şekilde ayarlamak veya haritaları dosyalara yedeklemek için komut dosyası içeren araçlar.

Geliştirmeler ve Değişiklikler

Kurulum : Çevrimiçi ve çevrimdışı kurulum, daha basit ve daha hızlı bir deneyim için elden geçirildi.

Scene Converter : Scene Converter’ın yeni ve geliştirilmiş iş akışı, özel dönüşüm kuralları oluşturmayı kolaylaştırır. Ön ayarlar kilitlenir ve kaydedilemez ve Sahne Dönüştürücüyü kapatmadan önce kaydedilmemiş değişiklikleri hatırlatırsınız.

Geliştirilmiş Viewport Ayarları ve Kalitesi : 

  • Geliştirmeler şunları içerir:
  • Viewport Ayarları artık hazır ayar olarak kaydedilebilir
  • Ortam Oklüzyonu (AO) artık görüntü alanında çalışırken her zaman görülebilir
  • Progressive Skylight, tam gölge yayınlayan tavan pencerelerini değiştirir, etkinleştirildiğinde doğru ışıklık gölgeleri sağlar veya devre dışı bırakıldığında iç sahnelerde görüntü titremesini ve görsel sorunları azaltır.
  • Aşamalı Geçiş Süresi, görünüm penceresindeki Aşamalı Işıklık, alan ışığı ve alan derinliği gibi belirli efektlerin aşamalı olarak oluşturulma hızını ayarlar
    Fiziksel Malzeme için pürüzlülük desteği
  • Işık gölgeleri şimdi varsayılan olarak açıktır.

Python 3

Python 3.7.6’nın zengin setlerinden ve Python 3’ün tüm algoritmalarınızı işleme yeteneğinden yararlanın. MaxPlus python API’sını desteklemediğinden, bunun yerine pymxs python API’sini kullanmanızı öneririz. pymxs artık çeşitli API’lara, daha esnek bir geri arama kayıt mekanizmasına ve MAXScript ile daha iyi birlikte çalışabilirliğe referans vererek argümanları iletmenin geliştirilmiş bir yolunu desteklemektedir.

Daha hızlı dosya tasarrufu

Çok sayıda öğeye sahip sahne dosyalarını kaydetmek artık çok daha hızlı. Otomatik yedekleme (Otomatik kaydetme) ve Bekletme de daha hızlıdır. Bir dosya ne kadar çok öğeye sahipse, iyileştirme o kadar büyük olur.

ProSound geliştirmeleri

24 bit WAV dosyaları, 88.2kHz ve 96kHz örnek hızları ve sınırsız sayıda ses klibi (önceki maksimum 100) desteği eklendi. Ayrıca 100 numaralı kareden sonra sesin% 50 ses seviyesinde yatay kaymasına neden olan bir sorun giderildi.

Chamfer değiştirici güncellemeleri

  • Düzgün, Radyal ve Yama azaltma türleri gibi Son Düzenlenebilir Poli seçenekleri artık doğrudan Pah değiştiricisinden ayarlanabilir.
  • Destek ayrıca Kenar Derinliği, Uç Eğimi ve Radyal Eğilim kontrollerine kadar uzanır.

Sketchup içe aktarma geliştirmeleri

Yeni Sketchup içe aktarma seçenekleri, gizli öğeleri yok saymayı ve katman bilgilerini korumayı içerir.

80’den fazla hata düzeltildi

Bu sürümde sizi doğrudan etkileyen 80’den fazla hata ve dahili işlemleri etkileyen çok sayıda hata düzeltildi.

Autodesk 3ds Max 2021 için sistem gereksinimleri

Autodesk 3ds Max 2021 yazılımı aşağıdaki 64 bit işletim sistemlerinde desteklenir ve en azından aşağıdaki 64 bit donanıma sahip bir sistem gerektirir:

Software

İşletim sistemi : Destek bilgileri için Autodesk’in Ürün Destek Yaşam Döngüsü’ne bakın.

Browser

Autodesk, çevrimiçi ek içeriğe erişim için aşağıdaki web tarayıcılarının en son sürümünü önerir:

  • Microsoft® Edge
  • Google Chrome™
  • Microsoft® Internet Explorer®
  • Mozilla® Firefox®

Donanım

CPU 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor with SSE4.2 instruction set
Graphics Hardware Refer to 3ds Max Certified Hardware for a detailed list of recommended systems and graphics cards
RAM 4 GB of RAM minimum (8 GB or more recommended)
Disk Space 9 GB of free disk space for install
Pointing Device Three-button mouse

Bu gönderiyi paylaş


Select your currency
USD Amerika Birleşik Devletleri (ABD) doları
X
%d blogcu bunu beğendi:
Secured By miniOrange