Vray 3.0 İzlenimler – 3

11. Eylül 2014 İncelemeler 0
Vray 3.0 İzlenimler – 3

Merhaba arkadaşlar Vray 3.0 incelememizin son yazısını sonunda hazırlaya bildim. Son bir kaç daha özelliğinden bahsedip başka incelemeler ile devam etmek gibi planlarım var hayırlısı diyelim;

Ray Traced SSS :

BU özellik aslında max ile standart gelen bir özellik mentalray de sıkça kullanılıyor, 3.0 versiyonun da vray de de standart hale getirilmiş iyide olmuş

Max Ray Intensity 

Bu özellik gerçekten renderlarınızda ve sahnelerinizde olan ışık patlama sorunlarını ortadan kaldırıyor, şöyle ki özellikle obje dip noktalarında oluşan kötü parlaklık sorunlarının giderilmesinde yardımcı oluyor.

VRmats 

VRMats (eski adı Vismats) bir çok uyguluma arasında eş zamanlı kullanılmak için yapılmış. Örnek verecek olursak max de hazırlamış olduğunuz kaplamaları maya’ya transfer edebiliyorsunuz diyelim.