3Ds Max 2017’de Yeni Mirror Komutu Kullanımı

02. Mayıs 2016 3Ds Max 0

3Ds Max 2017 bir çok yenilik ile beraber geldi, bunlardan en güzel olanı ise yeni mirror komutu, şimdi mirror komutu’nun yeni özelliklerine ve kullanımına bakalım.

 1. Çalışma ekranımız da bir box oluşturuyoruz ve ardından mirror komutuna tıklıyoruz.

 

2. Mirror komutuna tıkladıkdan sonra

 açılan ayar pencerisinde sırası ile Geometry>Copy>OK işlemlerini yapıyoruz.

3. Box’ın hemen yanına bir adet simetrisi oluşturuldu ve Modifierlist alanında ise nesnemizin hemen üstüne Mirror komutu eklendi, bu bir önceki 3Ds Max sürümlerinde bulunmuyordu.

4. Mirror koutunun hemen yanında yer alan göz simgesine tıkladığınız da ise oluşturduğumuz simetri objenin kaybolduğunu göreceksiniz.

5. Mirror komutunun yanında yer alan ok işaretine tıkladığınızda açılan alt menüde yeni bir mirror komutunu göreceksiniz ve en alt seçeneklerde ise diğer koordinat sistemlerine ulşabilirsiniz.

Serdar Hakan DÜZGÖREN

Autodesk Expert Elite